Exercici 1: SALAMÁGICA/ RICARDO SALAMANCA
Salamágica és un estudi de CGI i producció fotogràfica que neix a Xile el 2008 i dirigit per Ricardo Salamanca. S'ha estès fins a arribar a tenir oficines arreu del món. Treballen principalment amb agències, clients i productors independents de totes parts.
Treballen amb diverses tècniques, com il·lustració, fotografia fotomuntatge i CGI. Segons ells, quan es fusionen el coneixement d'aquestes eines amb el talent i la creativitat, es dóna com a resultat un producte únic i amb molt bon resultat. Tenen domini de moltes tècniques gràcies al seu equip i combinen eines digitals amb clàssiques per més resultat, es mouen en un ventall des de dibuixos a mà fins a modelatge 3D.
La seva missió és transmetre idees i donar resultats molt complets i aconseguits a través dels seus coneixements i experiència amb esforç i habilitat.
"Som com artistes que pinten una obra d'art. Cada obra és diferent de l'altra. Aquest és el nostre talent, la nostra inspiració, el nostre motor i el que ens diferencia de la resta.
A Salamagica ens identifiquem amb el refrany -la pràctica fa al mestre-, el qual ens inspira en l'ús constant de diverses tècniques, com la Il·lustració, la fotografia, el fotomuntatge, i el CGI, entre d'altres. La barreja de totes aquestes eines amb talent, donen com a resultat un producte únic, impactant i irrepetible"
El seu director és Ricardo Salamanca, un il·lustrador Xilè que amb la premissa que art i publicitat no s'exclouen entre elles mateixes ha arribat a guanyar una gran quantitat de premis a l'estranger, aquests premis inclouen el bronze a Cannes, el Grand Prix de San Sebastián, de New York, de Londres, entre altres. En el seu estudi treballa al costat de set persones que l'ajuden a desenvolupar tot el que té guardat en el seu cap i, al seu torn, organitzar la gran quantitat de requeriments que tenen a l'any. Perquè Salamanca té permanents sol·licituds de tot el món, gràcies a un estil molt particular que revitalitza l'ús de l'efecte de la llum natural en un món visual carregat de saturació.
Les seves obres són molt potents, creatives i no sempre, però com més personals, més obscures. Treballa temes com la desintegració de la societat o les malalties mentals. Es podria intuir certa hipocresia en el seu missatge, ja que en algunes de les seves obres es veu una denúncia al consumisme mostrant la seva decadència, i per altra part, és d'on guanya diners, del consum gràcies a la publicitat. Així i tot com a creador d'imatges és impecable i completíssim.
Bibliografia:
Treballen amb diverses tècniques, com il·lustració, fotografia fotomuntatge i CGI. Segons ells, quan es fusionen el coneixement d'aquestes eines amb el talent i la creativitat, es dóna com a resultat un producte únic i amb molt bon resultat. Tenen domini de moltes tècniques gràcies al seu equip i combinen eines digitals amb clàssiques per més resultat, es mouen en un ventall des de dibuixos a mà fins a modelatge 3D.
La seva missió és transmetre idees i donar resultats molt complets i aconseguits a través dels seus coneixements i experiència amb esforç i habilitat.
"Som com artistes que pinten una obra d'art. Cada obra és diferent de l'altra. Aquest és el nostre talent, la nostra inspiració, el nostre motor i el que ens diferencia de la resta.
A Salamagica ens identifiquem amb el refrany -la pràctica fa al mestre-, el qual ens inspira en l'ús constant de diverses tècniques, com la Il·lustració, la fotografia, el fotomuntatge, i el CGI, entre d'altres. La barreja de totes aquestes eines amb talent, donen com a resultat un producte únic, impactant i irrepetible"
El seu director és Ricardo Salamanca, un il·lustrador Xilè que amb la premissa que art i publicitat no s'exclouen entre elles mateixes ha arribat a guanyar una gran quantitat de premis a l'estranger, aquests premis inclouen el bronze a Cannes, el Grand Prix de San Sebastián, de New York, de Londres, entre altres. En el seu estudi treballa al costat de set persones que l'ajuden a desenvolupar tot el que té guardat en el seu cap i, al seu torn, organitzar la gran quantitat de requeriments que tenen a l'any. Perquè Salamanca té permanents sol·licituds de tot el món, gràcies a un estil molt particular que revitalitza l'ús de l'efecte de la llum natural en un món visual carregat de saturació.
Les seves obres són molt potents, creatives i no sempre, però com més personals, més obscures. Treballa temes com la desintegració de la societat o les malalties mentals. Es podria intuir certa hipocresia en el seu missatge, ja que en algunes de les seves obres es veu una denúncia al consumisme mostrant la seva decadència, i per altra part, és d'on guanya diners, del consum gràcies a la publicitat. Així i tot com a creador d'imatges és impecable i completíssim.
Bibliografia:
Magazine, J., Riveros, B., Vitelio, A., Magazine, J. and Conde, A. (2019). Ricardo Salamanca | JOIA Magazine. [online] Joiamagazine.com. Available at: http://joiamagazine.com/ricardo-salamanca/ [Accessed 5 Mar. 2019].
estímulos que molan. (2019). Salamagica / Dirección de arte con magia. [online] Available at: http://www.estimola.com/publicidad/salamagica-direccion-de-arte-con-magia/ [Accessed 5 Mar. 2019].
Analogdigital.tv. (2019). Salamagica | analog/digital. [online] Available at: http://analogdigital.tv/artists/salamagica/overview/ [Accessed 5 Mar. 2019].
Salamanca, R. (2019). SALAMAGICA. [online] SALAMAGICA. Available at: http://www.salamagica.com/ [Accessed 5 Mar. 2019].


Comentarios
Publicar un comentario